Ta oss i land igen!

Jag har ännu inte fattat att jag har sommarlov. Vad gör jag inne? Klart.se ljög inte alls om att det skulle klarna upp under dagen! Det är soligt ute! Men jag orkar inte gå ut. Idag är jag lat, vilket jag vanligtvis är. Men idag är jag lite extra, om ni förstår vad jag menar.
Planerna ikväll! 09spa + några andra sweetnosar ska till en park på söder som jag inte minns namnet på. Supas skall det göra, rejält! Då jäklar ska vi välkomna sommarlovet! Allting är fixat. Måste bara hitta dit! HEHEHE. Kanske tar med mig kameran om jag orkar. Vore fan awesome, eller hur?

Jag kollade nyss om jag hade fått mina slutbetyg mailade men icke! Inte har de kommit än. Sug på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0