Take it back!

Med en kopp chai(mellanrum?)latte i högsta hugg så sitter jag här, sörplandes, och funderar över vad jag ska berätta för er om kvällens roligheter. Vi dansade en del, skrattade, tog sjuka bilder och försökte glida runt på Felicias longboard när vi var lite på pickan vilket resulterade i att Linnea nästan ramlade och Felicia ramlade - vi skrattade (snälla vänner, säger jag.)
Jag vet att jag lovade er en hel del bilder från dagen, men jag måste tyvärr bryta det löftet. Pappa tog en hel del bilder under mottagningen med och jag planerar på att sno en del av dem, sen måste jag orka lägga in bilderna från min kamera. Imorgon bör allting lösa sig.
Förresten så blev Utö inställt! Eller, många bangade vilket gjorde att jag och Felicia inte heller ville med. Anledningen till att detta hände var för att det tydligen ska regna en hel del under natten och att det ska bli gaaanska kallt. Alltså betyder det att vi drar på bio med Jennie och Steffie istället! Sex and the City-filmen står på schemat och jag har längat efter att se den väääldigt länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0