Tell me I belong.

Minnesstunden var hemsk. Men det var fint att de hade fixat allt det där för Theo. Jag hann tyvärr inte vara där så länge som jag egentligen ville för jag skulle träffa min mamma och kolla lite grejer. Har fortfarande inte berättat något för mina föräldrar, vet inte vad jag ska säga, vet inte hur de kommer reagera. Jag har inte förberett mig för det ännu, kan man säga. Efter att ha varit med mami försökte jag få tag i Måns i hopp om att ta en kaffe eller något innan jag drog mig hemåt igen men icke, snubben var upptagen med annat men har nu gått med på att han är skyldig mig att fika någon annan eftermiddag inom en snar framtid.
Egentligen skulle jag träna idag men jag känner att jag inte alls är på humör. Därför har jag bestämt mig för att gå ut på en långpromenix ikväll istället. Jag har verkligen ingen lust att dra mig själv till gymmet, vilket kanske kan ses som något mesigt eller så - kalla det vad ni vill för jag bryr mig ärligt talat inte.

I'm talking to you
But you're not listening
I don't know what to do
My heart is blistering



Kommentarer
Postat av: Hannas blogg

heheh! ;)

2010-06-01 @ 15:03:17
URL: http://www.hannahirvasoja.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0