Those will be the best memories.

Jag är besatt av något nytt. Det börjar på 'S' och slutar på 'pecial K'. Den perfekta frukosten, mellanmålet, nattmålet, sugenpånågot-målet eller vadfansomhelst-målet. Så jäkla gott! Efter att ha käkat lunch när jag kom hem i eftermiddags, eller några timmar senare, kände jag att det var något som fattades. Eller alltså, jag var sugen på någonting. Jag åt en frukt och kände "Det här hjälpte inte, fan vad onödigt?" och det var då jag tänkte.... Special K! Tog en skål, fyllde med flingor, hällde i mjölk, satte mig framför datorn, slog igång Satc och började genast njuta av både programmet och skålen med läckerheter(haha?). Helt perfekt.

synd att jag inte har någon bild på det goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0