Under all den här ytan finns nåt du aldrig kommer få se.

Jag gick inte alls upp 11 imorse. Eller, det gjorde jag. Bloggade och gick sedan och la mig igen. Trodde inte ens att jag skulle somna om eller något, men det gjorde jag, och så sov jag till ett! Hade kunnat sova längre men Carros telefink ringde och då vaknade hon till liv. Vi låg där och pratade i säkert en timme, diskuterade hudlotions med Christofer och bestämde oss sedan för att kolla på film. En vän tycker att jag är lökig som sitter hemma och kollar på film hela tiden, men jag stöttar min syster som inte vill gå någonstans. Plus att jag inte har någonting emot att ligga hemma och löka! Så, Måns, puss.
Film var det ja. Vi såg 'The Lovely Bones', eller som den heter i Sverige - 'Flickan från Ovan'. Det var en av de bästa filmerna jag sett, om jag ska vara ärlig. Lite för lång (2 timmar), men bra. Hemsk, men bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0