Våga sjunga som vi.

Solen skiner! Det är varmt ute! Och jag vaknar nu? Inte heller hinner jag ligga och slappa sönder hela eftermiddagen? Men det är lugnt! Jag och Andreas ska hem till mami idag. Får väl köra på att åka dit i linne och shorts eller något, i hopp om att bli brun.

Jag drömde riktigt konstiga drömmar inatt, som förövrigt kändes jäkligt verkliga.
Dröm #1: Jag kände någon tjej som var skådespelare och hon ville att jag och några andra brudar skulle vara med i en film hon skulle vara huvudkaräktaren i. Killen som fixade jobb åt henne (antagligen hennes manager eller agent eller så) var jättekonstig och sa att vi skulle få pengar bara för att vi kom dit och visade intresse. Dessie var också där, hon hade typ ticks. Filmen vi skulle spela in handlade om en tjej vars mamma inte hade någon näsa och var helt galen. Fattar inte riktigt var alla andra skådisar kom in där..
Dröm #2: Jag blev sams med en viss vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0