Vi är plus minus noll.

Lyssnar på Johnossis nya skiva på spotify och blir helt crazy. Detta är inget band som jag lyssnar på sådär jättemycket, men jag gillar helt klart deras musik! Att bandet kommer till Peace & Love gör allting ännu bättre. Fy satan vad det ska dansas till 'Man must Dance', säger jag bara! Synd att alla från klassen ska till Emmaboda bara..... Annars hade det varit ännu mer awsum.
Jag har sagt det typ hundra gånger och jag säger det igen - jag vill ha sommar. Jag vill inte behöva oroa mig över att gå upp tidigt och hinna iväg till skolan, jag vill bara ta det lugnt. Jag vill sola tills jag blir världens pepparkaka. Jag vill promenera runt på stan med vänner. Picknicka i mysiga parker. Sitta och äta glass vid vattnet i Gamla stan. Åka upp till landet och reta Simon som ska vara parkeringsvakt under Rockweekend. Småsaker, men som kommer förgylla sommaren. 2010. Sommaren 10, sommaren 2010? Även fast det låter helt efterblivet så kommer denna sommaren bli den bästa. Jag menar, med underbara vänner vid min sida kan det bara bli just bäst? Jag har även en del saker som måste lösas, sedan kommer den bästa sommaren utvecklas till den bästa hösten, den bästa vintern, det bästa året, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0