Will you stay?

Jag har nu hjälpt Caroline med hennes bloggdesign. Den är inte helt klar men den ser primaballerina ut. Eftersom jag är ganska sugig på sådana så fick det bli en väldigt simpel en! KLICKAKLICKA
Har dessutom fixat och trixat lite med ett mail och även skickat ett världslångt sms. Jag hoppas att turen är på min sida och gör mig glad. På tal om tur kanske jag ska checka mitt horoskop för imorgon? ---> Idag sög min tur, imorgon sägs den bli NIIICE! Är jag patetisk som tror på horoskop? I think not!

Vad är det jag hör? Som piskar mot hustaket och mitt fönster? Är det regn? Ja, det är sommarregn! Jag är egentligen världens regnhatare, men just nu kan jag inte göra annat än le. Ännu ett tecken på att sommaren äntligen är här! Hihi


Tänkte langa ascoola bilden jag tog senaste gången det regnade men icke kunde jag göra det, för jag hittar den inte. Här har vi en som jag hittade på google som ser i princip likadan ut, wei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0