With or without you.

Godmorgon, läsare!
Trött som fan är jag och måste ta en buss som går 10.57 för att ta mig till Rådhuset och möta mami. Pass skall fixas idag! Och inte alls är jag taggad. 1. Jag måste sminka mig, vem orkar göra det på sommaren? 2. Måste gå upp såhär tidigt för att hinna med det, NEJEJEJEJEJ?!? 3. Ja, jag vet inte. Jag hoppas verkligen att det går fort, för efter det ska jag till uppsala och träffa päjtrik. Vilket jag inte alls orkar göra. Men a girl's gotta do what a girl's gotta do!
Nu måste jag lista ut vad jag ska ha på mig och hur jag ska se ut. Passet håller ju i 5 år eller vad det nu är. Hemskt!


Så jävla pigg chey så det är inte sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0