You found me.

Här sitter jag och proppar i mig godis medans Caroline gör sig i ordning för att dra och träna. Både hon och Cassandra frågade om jag ville följa med dem och svettas lite, men eftersom jag börjar bli förkyld så tänkte jag att det vore bäst att strunta i det. Vill inte bli sjuk innan midsommar och peace & love, så godisproppandet fortsätter jag med! Om vädret inte suger kanske jag drar mig ut på en promenad eller något. Annars får det bli av i veckan, för jag känner att jag verkligen vill fotografera! Känns ganska lame att lägga upp gamla bilder, även om de bara är några dagar gamla.

Jag och Caroline ska se 'Dear John' ikväll. Felicia och Ellen ska se den på bio, men det kändes onödigt för mig att följa med när jag kan se den hemma och spara lite cash. Hoppas ni andra har en trevlig kväll! Och juste, cyber, ni har skola imorgon - KUL! Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0