You would not believe your eyes.

Hemma igen!
Har nyss plockat ur diskmaskinen och plockat undan lite på mitt rum (efter storstädningen av det igår kväll så har jag blivit ganska petig, hehe).
Jag är nöjd med mitt pass. Ser ut som en rädd fånge, men en snygg, rädd fånge. Som mamma sa så ska jag åtminstone vara glad över att jag inte har kvar mitt gamla. Visst har jag en snäll mami? HAHA, nej då, det var bara jag och Felicia som skrattade åt mitt gamla pass. Herregud.
Lunchandet gjorde vi på någon jättemysig liten thairestaurang på Kungsholmen. Kommer tyvärr inte ihåg namnet, men det låg precis vid passmyndigheten, så om ni någonsin har vägarna förbi så bör ni pröva deras vårrullar! Namnamm. Efter att ha lunchat och fixat passet med mamma så drog jag mig in till sergels torg för att kolla runt lite. Jag lämnade nämligen tillbaks ett par gladiatorsandaler som jag inte var helt 100% på. Det trevliga var att jag hittade ett par chinos-liknande, svarta byxor som det var 50% på! Gotta love Gina, eller? Eftersom jag hade mycket pengar över funtade jag på en tröja, men denna tröja var nowhere to be seen. Så jag drog mitt feta arsle hemåt!
Nu sitter jag här, rapar vårrullar (mysig chey är jag) och ska fortsätta kolla på Satc (hej nörd). Bild på brallsen kommer upp lite senare! Tjing! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0