Är du fortfarande arg?

När jag stod inne i Carros rum på sös så kände jag hur rummet började snurra, att jag började kallsvettas och att svarta fläckar dykte upp lite här och var framför mina ögon. Mysig känsla! Jag gick ut, möttes av en sjuksköterska, av min pappa som sa "Men herregud, du är ju alldeles blek". Sköterskan hämtade ett glas vatten och sa "Gå in där och sätt dig så kommer jag snart." Jag följde hennes råd och satt där ett tag.
Caroline mådde mycket bättre än vad jag förväntade mig att hon skulle, hon såg helt annorlunda ut, men var fortfarande min alldeles för söta syster. Jag satt och höll henne i handen och pratade med henne om konstiga saker. Innan jag skulle gå så pussade jag henne på handen varpå hon fick fram ett -"Vänta.. ett tag till"
Usch vad det inte var kul att se dig ligga där, älskling. Imorgon hälsar jag på igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0