Bilder är ingenting för mig.

onsdag, 10e mars
idag ska jag:
• gå i skolan
• prata med syv om utlandsstudier
• klippa mig!!!!
• plugga

fett värd dag, eller hur? pappa köpte hairpillills igår eftermiddag, vilket betyder att jag är på g igen! Vet ni vad som vore bäst? Om jag bara kunde raka av mig allt håret och låta det friska växa ut. Kommer jag göra det? Aldrig i hela mitt jävla liv.
Imorgon ska vi träna, för det är den enda dagen då jag har tid för det den här skolveckan. Kul? FAN VAD JAG ÄR TAGGAD! Jävla skola som tar upp all tid. Blir nästan lite förbannad.

Kommentarer
Postat av: F

Hahahaha, nice att bara en av sakerna blev gjorda!

2010-03-10 @ 19:00:50
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0