Doppa för bästa smak!

C -"Ska du ha din kaka?"
S -"Ja?"
C -"Varför då?"
S -"Eh... varför inte?"
C -"Kan jag få den?"
S -"Nej?"
C -"Jo"
*Caroline tar kakan* -"Du äter den ju inte."
S -"Men om du ger mig den så äter jag upp den"
C -"Men jag vill ha den"
S -"Om jag får ta en tugga då?"
*Caroline ger tillbaka kakan*
*Sofia doppar kakan i téet*
C -"Inte för länge!"
*Sofia tar en bit av kakan - den faller i bitar*
*Caroline slänger sig efter smulorna och doppar dem*
*Kladdet faller ner högst upp på papperskorgen*
*Caroline slickar upp det*
Min syster är fet, hon.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Caroline är ett mongo



Bra att du kommer imorgon,hehe! We missed you....

Självklart! Pannkakstorsdag!

2010-03-17 @ 22:52:19
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

Hahahaha

Det är hon verkligen



JA VAD BRA :d mums

2010-03-17 @ 22:53:06
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0