I can't go any further than this.

Vem tänker jag på när jag hör "Meet me Halfway" med Black Eyed Peas? Felicia! Kan man ens tänka på någon annan? Bruden har fan spelat sönder den här hemma hos sig, hos mig, på sin ipod, hemma hos Alex, alltid när jag varit med. Men jag har inte börjat hata den allt för mycket, än.


Jag vaknade för ~30 minuter sedan, skittrött. Gick och la mig klockan 2 pga en viss person, men det är okej, jag förlåter honom. Är det inte 7-8 timmar som man egentligen ska sova? Sömnproblem, det är vad jag har.
Nu borde jag egentligen göra mig i ordning. Det ska jag. Har duschat. Håret ska bara självtorka, sen ska kläder på, frukost in(hahaha?) och sedan bär det av mot Sickla och alla andra destinationer man kan tänka sig!

Kommentarer
Postat av: Leonard- frågestund

Ja fast Samhäll är kul tycker jag :D



Ställ gärna någon fråga i frågestunden om det är något du vill veta! :D Trevlig kväll! :)

2010-03-02 @ 16:52:02
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0