I decide nothing more than I get.

Ska jag försöka sammanfatta gårdagen/kvällen/natten? Lite snabbt och sådär, för jag orkar egentligen inte..
Felicia tvingade mig att åka hem till henne någon gång under eftermiddagen, vilket jag gjorde, snäll som jag är. Vi kollade på One Missed Call, inte okej film, och åt kanelbullar, det var okej. Planerna var att jag skulle hem efter middagen men så blev det inte - bruden lyckades övertala mig att följa med hem till Ellen och parta järnet! Vi mötte Åke och Julian, stötte på massvis med problem på vägen, men hamnade till slut hemma hos Ellen klockan elva! Där dracks det, mycket.
Nu orkar jag inte berätta mer. Jag, Åke slaggade hos Felicia i alla fall. Det var naaaz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0