I looked at him and my blood ran cold.

Idag? Jag delade ut.. 5 CVn. Inte många, jag vet. Men jag ska maila till några också. Stolt över mig själv, det är jag! Willys ska ringas i veckan också. För nu jävlar tar jag tag i det här!
Felicia ringde mig när jag satt på bussen och ville leka med mig. Vi lekte. Vi fikade. På Barista. Deras chai latte är godast i världen, nu vet ni det. Deras chokladmoussetårta är underbar, också. Just so you know. Och där satt vi i minst 2 timmar, härligt var det. Innan vi drog hemåt så köpte jag ett minneskort till mobilen. Kände att jag behövde ett så jag kan filma mycket, yeees!
Snart kommer Caroline hit. Då ska vi dra och köpa godis. Sedan blir det myspys hela kvällen. Och packa ska vi göra också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0