I want to break freeeee.

Vi sitter här och äger allt och alla på www.glosboken.se, spanska, weoweooooo! Mitt bästa ämne? Helt klart! Åke sitter bredvid mig, låter som en häst och spelar något random ridspel. Natta är på och kommer snart göra detsamma! Jag sitter bara och nördar. Funderar på om jag ska köra lite Milk the cow eller Winterbells. Vi slutar om 30 min!(!!!!)
   Förresten! Vill ni veta en nice grej som nyss hände? Sandra Carlsson, min älskade vän, berättade att hon och hennes syster ska åka bil till P&L, till Borlänge. Jag frågade om jag och Felicia fick åka med och vad svarade Sandras syster? -"Javisst!" Hur glad blev jag? Jag gråter! Felicia gråter! Kommer bli så jävla grümt!
   Nu ska jag återgå till spelandet. Mohohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0