Is the answer to the question on your mind?

Min förkylning verkar inte ge sig. Inte efter igårkväll, då min kropp tydligen tyckte att jag vistades utomhus för mycket, så nu är jag sämre. Mitt immunförsvar är verkligen ett skämt. Vi får se om jag kan dra med brüdarna ikväll. Annars blir jag sur, och så blir jag tvungen att sitta hemma hela kvällen. Varför kan inte en jättesnäll person utan liv bo granne med mig? Då hade jag varit busyfejs varje gång jag inte orkade/kunde göra något annat än att vara hemma!

 


Kommentarer
Postat av: Joar

Har du tur kanske jag också stannar hemma ikväll, kan ringa dej om det blir väldans tråkigt :)

2010-03-19 @ 12:40:28
Postat av: S

Bra. Ja. Bra!

2010-03-19 @ 19:30:47
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0