Jag har fel på hjärnan.

word @ rubriken. Kan berätta lite mer ingående när jag kommer hem, om jag kommer ihåg det...
Fint väder idag, eller hur? :D Kommer dunka Håkan Hellström hela vägen till skolan, känner jag. Och fyhelvete vad jag hoppas att det här vädret håller i sig och att det inte börjar snöa igen. Snön ska bort, våren skall välkomnas och Felicia ska fylla år! Och så ska jag få fräknar, såklart.
Jag är så taggad inför Peace & love. För vetni varför? Jag, Felicia, Sandra och hennes syrra drar upp dit med bil! Fysatan vad nice det kommer bli :D:D:D:D Så blir Kroatien en fin prick över i:et i Juli/Augusti. Den här sommaren kommer helt klart bli BÄST!

Håkan Hellström - En vän med en bil

Kommentarer
Postat av: Sandyy

haha, det kommer bli awesome!!:D

2010-03-25 @ 20:31:30
URL: http://askformyheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0