Me gusta la noche.

Kom precis hem! Promenixen gick bra, och jag tog bussen till slussen direkt efteråt. Där mötte jag Fredrica (på bussen då alltså) och vi snackade om allt från alldeles för många prov till att bo i skogen. Skönt med lite sällskap, för en gångs skull (för er som inte vet så gillar jag egentligen inte att träffa folk på bussen för det är då jag vill slippa vara social och bara lyssna på musik) men denna gången var det verkligen okej!
Intressanta grejer är vad jag skriver om. ELLER? Idag hämtade jag och Felicia Ludvig från dagiset, snuttepojke är vad han är. Vi satt i köket och pratade lego och åt rulltårta! Sedan blev det ännu mer planer, och lite smsande med Patrik. Ja, ser du det, du är med i min blogg, Patrik! Congrats.
Nu ska jag äta. Jag är hungrig.

Mobbas inte

Kommentarer
Postat av: patrik

bara för det måste jag kommentera. du var elak så jag tänker inte prata med dig förrän du har ändrat på dig. remember? ;@

2010-03-22 @ 20:47:48
Postat av: S

Hahaha puss

2010-03-22 @ 20:59:26
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0