String quartet in G-minor.

Jag lyssnar på Mozart och har pluggat nationalekonomi(samhällskunskap) i lite mer än en timma. Känner jag mig duktig? Ja, ganska, faktiskt. Har läst en hel jävla del i boken och påbörjat den äckliga uppsatsen - jag har flyt!

Justja, imorse. Två anledningar till att förmiddagen sög;
· Pappa hade tydligen stängt av min dator någon gång inatt - inte okej. Jag skickade en video till en viss person och detta skulle ta långt tid - skickades inte fram, men nu skickar jag den igen - tjoho!
· Jag försov ju mig... Vaknade av att pappa knackade på dörren och sade -"Men, oj, det verkar som att du har försovit dig lite!" Jag blev skitirriterad och började nästan gråta, hah.
Det enda jag ville göra imorse var att fortsätta ha lov, lägga mig i den varma sängen och gosa in mig i en varm famn. Fick jag göra det? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0