Ta dina minnen och försvinn ur mitt liv.

riktigt söt chey

Som Caroline sa imorse -"När man försover sig så går allting ändå så fort. Så då kan man ha gått om tid på sig för annat!" och ja, det hade jag. Tog några egopics och bestämde mig för att slänga upp en bild här. Snällt av mig, va!
Onödig dag, känns det som. Var duktig på spanskan, även fast jag sög ganska hårt på att prata på det dumma språket (spanska är fint, no offense). Lunchade med Sophia och Felicia på Platiniiiii, gottgottigottgott. Fortfarande mätt och det är bara bra grejer det!
Imorgon börjar jag 15.15. Felicia skall jag möta i Gullmarsplan klockan 13 för att införskaffa en ny mobil till henne och luncha någonstans - wao! Måste upp och plugga också. Jävla samhällskunskap. Det är inte bara jag och Jennie som klagar, oh nej! Alla i våran klass har pratat om det idag. Ångest

 


Kommentarer
Postat av: jennie

jafyfan.. jag orkar verkligen inte.

2010-03-08 @ 18:41:43
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0