The repetition kills you.


Shoppiinngggggg, YES! Inte för att jag införskaffade mig något speciellt (bara några extra kilon och en bok). Caroline köpte klänningen på bilden (från Mango) och ett par skitsnygga skinnleggings från Zara. Blev lite avis faktiskt. Eftersom hon sommarjobbade 09 så har hon jättemycket pengar på kontot - jag har noll (om man jämför med henne). Hah, men det ska det bli ändring på!
Jag kanske har planer ikväll. Caroline och Linnéa vill att jag ska chillpilla med dem. Får se hur jag gör. Vore nice, men jag vet inte om jag är tillräckligt pigg för att göra det. Sen vill jag mer än gärna vara online när en viss person online:ar. Mesig jag är, va? Jaja
Imorgon ser ut som såhär - JAG SKA LETA JOBB! Fan vad det ska delas ut CVn. Överallt, i hela stockholm, nästan, i alla fall. Nu jävlar ska jag börja ta det här på allvar. I need a job, yes?



bok!
får se vad jag tycker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0