Woop woop!

Dunkar the Bloody Beetroots hemma hos Felicia. I hennes rum. Är det nice? Svar: Det är ganska nice. Flickan är nere och äter middag, sedan ska vi ut på en trevlig liten promenix innan jag drar mig mot slussen, mot mami. Ikväll blir det plugg x432 och imorgon med. Det sköna är att vi börjar 10.15 och slutar 12.15. Då ska vi in till stan och kolla kläder, för snart gäller det! En del vet vad jag menar, en del gör inte det. 
   Vi hörs senare ikväll, bitches! Och förresten, min kamerasladd är hos pappa. Så bloggen kommer vara lite mer bildlös de närmsta dagarna! Eller så blir den våldtagen av cambilder!


ibland är jag helt enkelt SÖT! och.. söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0