You ready for a new round?


Igår fikade jag och Felicia. Enda gången då vi fick vara feta. Får se om vi hittar på något annat fettoliknande ikväll, ska försöka att hålla mig borta!

Jag måste snart hoppa in i duschen! Ska nämligen träffa Sandieboy i stan för en fika (: Skitlänge sedan vi träffades sist (slutet av sommaren?) och vi känner att det är dags att catcha up lite eftersom vi ska till Peace & Love tillsammans och grejer. Kameran följer med mig, vi får se om jag tar bilder
Efter denna trevliga cathing up:are så drar jag vidare mot Älta. Ska sällskapa Felicia hemma hos henne. Planer? Inga alls! En mr bajs kanske kommer över. Haha puss


Kommentarer
Postat av: F

vadå mr bajs? hahahaha

2010-03-27 @ 12:42:22
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0