All you have to do is cry.

Nu är frågan - ska jag sova eller ska jag kolla på en till film? Jag börjar bli lite pömsig (haha, det uttrycket har jag inte använt på 43 år), men att lägga sig nu vore så tråkigt.
Jag lyssnar på José González, älskar hans musik, älskar hans röst. Akustisk musik är fanimig det bästa jag vet! För någon vecka sedan fick jag en kommentar här i bloggen av någon som skrev att jag hade dålig musiksmak. Svar till den: Och du tror att jag bryr mig om vad DU tycker? Hah, patetiskt. Kom bara att tänka på det nu när jag pratar om musik. Nu är det i alla fall så att jag ÄLSKAR min musiksmak, jättemycket. För visst är det härligt att kunna lyssna på (i princip!) vad som helst och gilla det? Mmmm

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0