Del 1!

Jag tog så förbaskat många bilder under två dagar, så jag delar helt enkelt upp dem!
Hoookey! Bilderna jag lägger upp i det här inlägget tog jag i torsdags, den 13e alltså. Tema? Eld! Det var så att vi hade en hel del skräp (träd och annat i pappersform naturligtvis) som vi behövde bli av med.







Sammanfattning: Det eldades = elden spred sig, men vi klarade det, blev bara världens fetaste svarta fläck på åkern. Sedan blev det lite bilder på Arrak (världens sötaste hund), mig själv (såklart) och en på Caroline. Tog fler, men orkade inte lägga upp alla, HEHE. Det grillades korv och eldades ännu mer lite senare! Bokbål, som ni kanske ser? Askul att riva sönder gamla böcker, eller är det bara jag som tycker det?

Kommentarer
Postat av: =)

Haha Shit vad den spred sig :O läskigt jue!

2010-05-17 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0