Det kallas sorg.

Samhällskunskapsplugg i en timme kunde inte ha gjort den här kvällen mer tråkig. Turen är väl att jag arbetar med något relativt intressant, vilket betyder att jag inte dör efter att ha analyserat ett land i tio minuter.

Jag kollade nyss igenom sommarbilder under kategorin "Bildmojs" från förra sommaren. Fan vad ledsen jag blir när jag inser att jag inte har kvar bilderna. Förklaring: Förut hade jag världens äckligaste dator som fick virus och dog hela tiden => jag var tvungen att formatera datorn minst varje månad => alla bilderna försvann och jag lärde mig ALDRIG att spara bilderna på en extern hårddisk eller så. Hittade jättefina bilder som jag skulle kunna ha som framtida headers men tyvärr är de för små eftersom jag inte lagt upp dem i tillräckligt stort format. Vill jag gråta? Ja. Kommer jag börja gråta snart? Känns fan som det.
Så fort alla sorters jäkla blommor börjar blomma ut så ska jag ta med mig kameran på en promenad och då fixar jag 58 nya bloggheaders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0