Dina händer ber mig sova över.

SMS! YES! Fast nä.. 2 dagar kvar på min nuvarandra prisplan, sedan går jag över till Bas. Vad roligt!

Solen skiner, men inte fan är det speciellt varmt. Skiter jag i och trotsar vädret. Ingen jacka! Shorts tänkte jag först ta men det känns lite att ta i, därför blir det jeans. Jag har blivit jätteskeptisk när det gäller mina väskor. Vet inte vilken jag ska ha idag. Det känns som att världen går under om jag tar den jag funderar på nu. Visst är jag lite annorlunda? Äe, nu drar jag. Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Hannas blogg

ja urskönt att inte gräset är så längre!



ja det tror jag nog. vet inte än har inte fixat biljett pågrund av jag ska utomlands med min klass nio till polen så håller på sparar till det just nu. Men förhoppningsvis ska jag dit! :) ska du?



hahaha fan va skön du verkar. roligt skrivet :)

2010-05-26 @ 08:54:32
URL: http://www.hannahirvasoja.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0