Du stryker fingrarna lätt mot min kind.

Kent. Åh, älskade jäkla Kent. I sommar ses vi. På Peace & Love. Åh, Peace & Love. När jag tänker på sommaren så blir jag så hiskeligt (härligt ord, det där) lycklig. Jag blir alldeles glad i hela kroppen och kan nästan inte fatta att jag ska få vara med om så mycket, få vara med så underbara människor och att jag kommer ha det så kul. Höjdpunkter? Midsommar hos Ellen, Peace & Love och Kroatien. Fattar ni? Jag vet att ni hade blivit lika glada som jag om det hade varit er jag pratade om, eller om ni pratade om er själva, eller något. Felicia, vi har så många planer, du och jag. ily

Och förresten! Vet ni hur taggad jag blir inför nästa helg? Imorgon ska jag möta upp Jesper för att få låna hans übersize:ade Nirvana-tröja. Jag ser allting framför mig och det är så bra. Det kommer bli så bra.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Awie! Vi kommer ha så kul! Ily <3

2010-05-20 @ 21:43:38
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0