Hans kläder luktade rök.

HAHAHA
Idag lekte jag och Felicia med hennes hund. Sprutade vatten på honom med the slang och grejer. Sedan gick vi vidare för en kort liten promenix med Scoobster och det var då Felicia utbrast något i stil med "Det är så skönt att man kan gå runt i enbart underkläder på sommaren utan att det känns konstigt eller att folk tycker att man är konstig." varpå jag sa "Äe, vafan!" och tog av mig tröjan. Sedan körde vi intro-scenen till 'Baywatch'.
Livet leker, min vän.

här ska det finnas en bild på detta, fast näe
vi hade inte med oss någon kamera... hehe



Kommentarer
Postat av: Hannas blogg

heheh grattis!! Ja det är jag som ligger där med röven i vädret hahaha! ;o kommer länka dig i nästa inlägg.. ska försöka öka på med uppdateringarna men har vart så mycket senaste tiden. men snart är det soommarloov :D kram på dig!

2010-05-31 @ 20:14:50
URL: http://www.hannahirvasoja.devote.se/
Postat av: Hannas blogg

heheh ooooh ja längtar!!!!! kommer bli grymt! (bara de blir som jag vill nu!!)

2010-05-31 @ 20:51:41
URL: http://www.hannahirvasoja.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0