Hur ska det gå?

Buss klockan 08.52 imorgon = nice? Gprov i Filmkunskap imorgon = nice? Plugg med Marisa i flera timmar = nice? Ni kanske förstår att jag är en gnutta sarkastisk när jag skriver positiva saker om det där.

När jag kommer hem ska jag pröva min outfit inför lördag. Kanske sminka mig lite over the top i hopp om att det kommer bli amazing? Kanske köpa några oversize-tischor som jag kan sladdra runt med i sommar? Haha, sladdra. Good one.
Nu blir det plugg! Sedan ska jag sova, läääänge.

Kommentarer
Postat av: Hannas blogg

ååh! vad typiskt man blir så jäkla förbannad på sådant!



hahah de e helt lugnt! tar de som en komplimang ;))) haha. Jag använder mig av nikon d3000! gud vad roligt att höra verkligen!!!!



Eller hur det suuuugerkuk! nejmen fy då! jadu är rätt glad över det faktiskt. hehe. Ja det gillas!

2010-05-25 @ 23:03:42
URL: http://www.hannahirvasoja.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0