I could never make you stay.

Nej, jag har fortfarande inte gått och lagt mig, även fast jag skrev godnatt för mer än en timma sedan. Jag tänker för mycket, och det resulterar bara i att jag verkligen inte kan sova. Så jag antar att det är mycket bättre att bara sitta här och inte göra någonting? Andreas verkar svika mig väldigt snart, så kanske härmar honom, liksom.

Fattar dock inte en liten grej. Det är att jag har haft rekordhöga läsartal idag. Tänker inte säga hur många, för det känns bara patetiskt eftersom det inte är många alls egentligen. Men detta ser jag som någonting positivt! Om det är någon som smyglänkar runt min blogg lite eller om det bara är så att folk har börjat gilla den - spelar ingen roll. Detta gör mig glad! Faktiskt.

förresten, tack till alla söta människor som brytt sig idag.
ni är för fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0