I fell into a burning ring of fire.

Ja gud ja, förlåt! Jag har varit så jävla kass på att uppdatera idag. Marisa-inlägget kan knappt räknas som ett.

Jag kom hem ganska tidigt idag. Köpte strumpbyxor i stan innan jag drog hem och fixade sedan lite grejer med Caroline. Förberedde outfit inför imorgon och lite sådana grejer! Ska försöka lägga mig ganska tidigt inatt, så jag kanske hinner ut på en liten power-walk imorgon bitti innan jag drar mig mot Linda.
Vad har jag gjort ikväll? Ingenting! Så jäkla skönt! Jag, pappa och Lena har suttit och diskuterat en hel del grejer i köket och lyssnat på skitbra musik. Från 20-nu satt vi där, och insåg sedan att jag kanske skulle upp och sitta vid datorn innan jag lägger mig. Smart va?
Orkar inte blogga mer, förlåt! Men imorgon ska jag försöka komma ihåg att ta massvis med bilder :) Så kommer de isf upp här, självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0