I just want, I just want.

Har nästan packat upp allting nu! Kom till papi för cirkus en timme sedan och är så jäkla död. Var med och storhandlade på ica nazi och då var det mycket att bära in i huset. Slutade med att jag la mig i min säng och dog = skönt. På tal om säng måste jag bädda, någon som har lust att hjälpa mig med det?

Imorgon ska Jennlaa hjälpa mig med musikpluggandet efter skolan. Har prov på onsdag och jag förstår ingenting. Sista chansen nu! Så Jennie, failar jag på detta provet skyller jag allting på dig.
Nu blir det till att fira systeryster litegranna! Och det får mig att tänka på att jag måste köpa någonting till henne nu i veckan. Eller? Ja klart som fan. Börjar bli dålig på att köpa presenter till folk som fyller år. Skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0