I love the sound of you walking away.



ibland så.....!

Bra dag, denna dag! Inte för att det hände mycket (det kanske var det som gjorde dagen bra?) Efter skolan drog jag och Felicia på en liten tripp till Brandbergen centrum för att leka runt lite, och för att sedan åka till stan igen! Satte oss på café 60. Linda sällskapade oss! Det planerades en del (29e maj, 29E MAJ!) Sedan lekte vi turister från Swengland! Jäävligt roligt må jag säga! Bilder kanske läggs upp senare i helgen...
Kvällen ser ganska meningslös och tom ut, men det är precis så jag vill ha den! Jag är så jäkla trött, vilket betyder att jag inte orkar festa, aldrig i livet. FatS0 i am. Promenix senare ikväll? I think SO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0