I want you near, to kill my fears.

Donovan är grym. Nu vet ni det.
Jag har precis sett 'Confessions of a Shopaholic' av någon anledning. Den var ganska okej, väldigt tjejig, såklart, men det var en passande film att kolla på nu när man inte har mycket att göra och inte har lust till att göra någonting annat än att dö.

Det finns en sak som gör mig väldigt deprimerad - jag har en kort man. Jag ska gifta mig med en kort människa. Jag känner mig som Samantha i Sex and the City, men jag ska försöka att ignorera detta. Finns det operationer som gör folk längre? Det vore ju lite tufft. Andreas, ska vi köra på det? Jag pröjsar! Jag menar, med mitt framtida yrke lär jag ju ha råd med allt i hela världen.

nu säger jag godnatt, läsare!
och puss på dig, theodor. vi saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0