I will let you down. I will make you hurt.

Nine Inch Nails på g. Var ett jäkla tag sedan man lyssnade på dem, och mobbas inte, för de är faktiskt bra! Synd att jag inte såg dem live när de var här i Stockholm. What's up med mig? Note to self: Gå på fler konserter! Det enda problemet jag har är liksom, ja, pengar. Men har jag pengar så är det bara att köra!

Provet gick bra! Felicia gjorde så jag skrev fel på en grej enligt Åke och Marwi, men det är okej. Var trots allt bara ett g-prov så jag kan lugna ner mig! Efter provet gick jag och Marre och införskaffade oss kaffe. Tjatade om det på bussen till skolan, under promenaden till skolan, i väntan på att provet skulle börja och på promenaden till Sleven. Kan ni fatta att vi sedan pluggade i mer än en timme? Måns och Åke hjälpte oss med lite grejer. Lyxiga ungar som redan har gjort provet. Men det ska gå bra på fredag, det ska det!

Nu ska jag fortsätta lyssna på NIN. Måste dra om ~30 minutooos. Pussinuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0