I work all night, I work all day.

Vad hände med vädret? Jag har suttit i sängen ända sedan jag vaknade för att jag inte har haft ork till något annat. Kollat cirkus 5 gossip girl-avsnitt. Är jag besatt? Kanske lite. Men jag känner några som är värre än mig, så det är lugnt!

Är det bara jag som inte fattat att sommaren närmar sig hur jäkla fort som helst? Vi har tre veckor kvar i skolan, jag har två prov kvar och sedan behöver jag inte tänka på skolan alls. Den 10e slutar vi, och då jäääävlar ska vi leva livet. Då jävlar ska det firas! I hur många inlägg har jag skrivit att jag längtar till sommaren? Jag kan inte rå för det! När jag skriver om det så känns det som att tiden går fortare. Och det gör mig så glad att bara tänka på det. Jag ska spendera den med de bästa vännerna i världen, och det kommer bli grymt. Peace & love, seriöst? Jag kommer dö av lycka när jag, Sandra, Felicia och Emelie sätter oss i bilen. Jag kommer dö när vi träffar alla andra vi ska bilda camp med.
Mina vänner, det är inte långt kvar nu. Jag längtar så mycket så det gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0