I'll make your body rock.

Special K på morgonen är sannerligen en bra start på dagen! Om cirka en timme ska jag ta bussen och möta Felicia.

Kom nyss på att jag drömde jättekonstiga grejer. Eller, jag minns bara några delar ur drömmarna, tyvärr. Typiskt mig.
Dröm #1: Jag, Felicia och Joar var typ i.. Uppsala? Är inte riktigt säker. Tåget hem skulle gå 09.37 och det var det klockan var när vi närmade oss perrongen. Det började tjuta överallt och det var då vi fattade att dörrarna började stängas - fan vad vi sprang då. Seriöst, skitfort. Joar klagade, för att han inte orkade springa. Jag och Felicia var hurtiga som få och hann med tåget!
Dröm #2: Roligt minne av att jag, Amanda, Cassy, Carro och Linnea var ute och gick. Amanda var jättecp, Cassy var skitledsen över att hon var tvungen att gå runt där hon hade rökt några sekunder tidigare. Det var vi med, och vi klagade över att vi hade rök i lungorna. Awesome? Helt plötsligt befann jag mig vid massa datorer och jobbade på något skolarbete. Sen var det någon rysk maffiaboss (hahaha... Felli....) som höll på med mitt hår. Ytterst konstigt!
Dröm #3: Jag, Felicia, Måns och Åke var i mitt rum. Eller, snarare mitt gamla rum i lägenheten på Siklöjevägen. Åke hade hittat massa gamla skolkataloger där jag tydligen hade klottrat sönder och gjort värsta glittergrejerna runt alla snygga killar (duktigt av mig?) Jag minns att Åke sa "Jävlar. Du var en läskig brunett!", haha?
Dröm #4: Jag, Hanna, mamma och Andreas var i min farmor och farfars gamla lägenhet på Söder. Men det var egentligen den gamla lägenheten på Serenadvägen som jag bodde i för några år sedan. Vi var helt fascinerade över att vi kunde kolla ut genom deras badrumsfönster och se pappas hus. Det jag blev helt amazed av var att huset låg på Djurgården och att det var typ 30 ggr så stort som det är nu.
Dröm #5: Jag var instängd i en garderob med två killar som hånglade. Jag var osynlig, tydligen. Hahaha, inget mer med det. Eller jo! Någons mamma kom på dem och sedan vaknade jag. WEI

Sorry för massa text, men jag var bara tvungen! Hahaha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju läskig

2010-05-25 @ 09:00:05
Postat av: S

Så lamt att inte skriva namn. Om anonym = åke är det okej, annars är det pathetic. HUHU

2010-05-25 @ 09:06:50
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0