Ja, jag vill leva. Jag vill dö i Norden!

Såg ni bronsmatchen? När Bengan requestade efter en sista Time out när det var 0.7 sekunder kvar av matchen? Såg ni också när han berättade för reportern varför han gjorde det? Någonting om att vi inte hade klarat det utan den time out:en. När de sa det började Kristian, Hanna, Andreas och mamma skratta. Men inte jag. Är det där vuxenhumor? Jag fattar verkligen inte sådan humor för enligt mig är det det tråkigaste som finns när någon av mina släktingar säger något sådär typiskt icke roligt och som slutar med att alla skrattar. Kommer jag få sådan torr humor när jag blir äldre? Kommer jag sitta och skratta med mina vänner åt de mest tråkiga grejer som finns? I sure hope not.

I alla fall - Grattis Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0