Jag följer dig vart du än går.

Jag försov mig imorse. Hade planer på att dra mig ut på en liten runda men det gick inte så bra med tanke på att jag vaknade 08.49 istället för 07.24. Men vad gör man? Hoppade istället bara in i duschen och chillade allmänt. Kom på att jag skulle missa bussen jag egentligen skulle ta, så jag tar nästa. Skönt att man inte har geografi idag, så att man inte behöver stressa. Börjar 13.20 men ska möta upp några flickor för att förbereda inför våran historiaredovisning på torsdag, känns inte som att det kommer gå bäst, men förhoppningsvis klarar vi det! Jag har så mycket i skolan nu, så mycket som jag inte ens orkar sätta igång med, men som jag verkligen behöver göra. Kanske redan ikväll? Förhoppningsvis.
Nu ska jag iväg och möta upp Felicia och Linda - sooft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0