Jag hörde din röst på en ödslig kyrkogård.

Felicia länkade en låt till Lasses nya skiva. Jag har aldrig riktigt gett det chansen utan har bara lyssnat på hans gamla låtar men nu, nu har jag gett albumet en chans. Slutsats: Jag älskar det. Felicia, du hade rätt. Efter detta ska jag ge Kents 'Röd' en chans med. Ja, jag vet att jag är så himla efter, men jag är en sån som är ganska efter när det gäller nya album.

Imorgon ska jag leka med Kariño efter skolan. Vi ska knalla runt på stan och fota. Förhoppningsvis kirrar jag många nya headers då. Eftersom Karin är mästerfotografen ska jag tvinga henne att lära mig allt hon kan. Längtar till hösten som fan då jag och Åke ska läsa Fotografisk Bild A. Ska bli så grym när det gäller fotografering efter den kursen! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0