Jag tycker om när jag har dig vid min sida.

Planer för imorgon;
• Åka till stan och sola (det ska tydligen regna i massvis med dagar, kul!)
• Dra till mamis jobb och hämta lite grejs
• Plugga med Marisa innan skolan börjar (hurtiga tjejer!)
~ efter skolan;
• Oklart
• Åka hem och se Alice i underlandet med papi!

Enligt Julian ska vi ha med oss åttiotalskläder imorgon. Tydligen ska vi stå längst fram på "konserten" i filmen(!!!) och våra kläder måste godkännas. Behöver jag säga att jag är grymt taggad? Har dock inte riktigt hittat vad jag ska ha på mig. Det beror helt på vädret. Synd att jag inte är synsk då, va?
Ska rota lite i min garderob nu för att få fram något smaskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0