Jag vill inte vara rädd.

Nu har Felicia åkt iväg. Känns lite tomt och tråkigt faktiskt. Vi pluggade en hel del, snackade en hel del, fotade en hel del och skrattade grymt mycket! Bilderna tror jag inte jag lägger upp, de är ganska... nej. De hamnar i 'inte okej'-mappen och där får de stanna!

Jag tänker inte sitta vid datorn så mycket ikväll. Måste nog sova snart och innan det måste jag plugga historia. Vill ni veta vad jag har att göra innan sommarlovet? Ja, det vill ni! HEJ LISTA

• Historiaredovisning om FN:s insatser under Kalla kriget (imorgon)
• Nationella i matte - problemlösningar (fredag)
• Samhällsseminarie - Taiwan (fredag)
• G-prov i Filmkunskap (onsdag 26e)
• Historiaprov - 1a och 2a världskriget + imperialismen (fredag 28e)

verkar det som att jag har roliga saker att göra de kommande dagarna? Icke!
Men på lördag om ~1 vecka fyller Linda 18. Fattar ni hur mycket partande det blir
för min del eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0