Lägg dig ner och vila din tid nu.

Special K = namnam till frukost! Man blir verkligen mätt på en skål, och det känns bara konstigt.

Vill ni veta en jobbig grej? Nu när det vankas vår och sommar måste man tänka lite extra över vad man ska ha på sig. Man = jag. Det enda man har som täcker nu är en jeansjacka, om ens det. Förut när det var höst och vinter döljde man allting under jackor, sjalar, mössor och vantar. Denna sommaren gör att jag får världens ångest över min garderob. Vad ska man ha på sig? Ser det bra ut? MÖÖH. Varför kan inte någon bara ge mig jättemycket pengar (några tusen eller så?) så jag kan åka och köpa nya grejer?
I veckan ska jag i alla fall leta svarta shorts och x antal strumpbyxor (låter konstigt kanske, men så är det!)

Kommer hem lite senare idag = lite sämre uppdatering. Tränar mellan 17.30-18.30 i tyresö och det betyder att jag är hemma runt halv åtta-åtta kanske. Ska bli skönt att sätta igång med träningen igen efter min penicillinkur, som ifs var för längesedan, men min kondition försvann HELT efter snusket. Bra att man är frisk i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0