Lets work it all out.

God morgon, gullungar!
Nu undrar ni säkert vad fan jag gör uppe såhär tidigt! Jag vaknade faktiskt 09.31 så ända sedan dess har jag varit vaken. Svaret på eran fråga är i alla fall att Linda ska firas idag! Felicia och jag ska vara där gaaaanska tidigt för att hjälpa henne städa, laga mat, fixa och trixa. Inte är jag alls taggad på att gå upp tidigt för det, men vad gör man inte för shaky???????
Jag har så mycket grejer och packa. Bör nog klottra ner en lista över allt jag måste ta med mig, så jag inte glömmer något, för det vore ju åt helvete. Det här är antagligen det sista inlägg ni får från mig idag! Har ni tur kanske jag snor Lindas dator för någon sekund innan partyt drar igång! :D Hoppas ni får en awesome lördagkväll allihopa, för det vet jag att jag kommer få ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0