Listen to me, baby.

Jag glömde berätta om min dag igår! Totally forgot and I'm sawry.
Efter skolan åkte jag och Felicia och träffade Mango och Stefan i Huddinge. Var aslänge sedan jag träffade dem båda and I have to say att det var jäkligt trevligt! :) Det köptes skjorta till Stefan och annat trevligt. När jag träffade Mango började jag längta ännu mer till P&L. Han ska dit i år igen, vilket jag också ska, vilket tyvärr inte Stefan ska :( Dumma människa som måste jobba istället. But we will always have 2009, and all I can say is - next year.

Jag åkte hem och chillade någon timma för att sedan dra mig vidare mot Fåfängan och träffa klassen + några andra trevliga människor. Det grillades, mystes, lyssnades på musik, fotades, skrattades, kissades och gjordes massa mer. Sista bussen tog jag hem eftersom jag inte orkade med nattbuss och långa väntetider. Felicia slaggade hos mig och vi sov sött fram till klockan halv nio, as I said earlier.
Kom nyss in. Har varit ute och solat med mami i ~1 timma. Förhoppningsvis resulterar det i lite färg i alla fall. Imorgon har jag en sak att göra, och det är att sola! SOLA SOLA SOLA! HihiHI!



Visst är alla i 09spa så söta?! Fast fail på Ivar som är med på bild, men som inte går med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0