Luften smakar som en jordgubbspaj.

Fy satan vad jobbigt det var att träna idag! AC:n failade, solen lyste in och vi var ~60 pers på Sandras pass. Det slutade med att jag svettades ihjäl. Men inte fan gav jag upp för det! Så jäkla skönt var det. Och på lördag kör vi igen! Weoweoeoo

Jag måste tyvärr plugga en hel del ikväll, har lite skolgrejs som ska vara klart till imorgon. Så måste jag duscha OCH kolla på Kanada-Ryssland-matchen, för det är pretty exciting måste jag säga! Imorgon kväll verkar det också som att klassen ska mysa och fira att Hannes slutar hos oss FÖRALLTID(?), det blir grillning och annat mys! Jag försöker höra av mig senare ikväll, annars blir det imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0